Holy mother of GOD!

2010-05-19 @ 13:48:34
- What the hell are you?

Igår mån tro så satt jag och Eve kvar i skolan och skrev en liten story på engelska. Fyfan va jag skrattade. Inte lite störda vi är, neeejdå! Höll ju nästan på att skita på mig. Oj oj oj.

Franskaproven i grammatik är avklarade nu också. Out of my life så att säga. Gjorde båda proven idag, orkade inte göra ett i morgon. Ja, vad ska vi säga om de proven då. Mindre galant kanske? Eller att det gick käpp rätt åt helvete? Hmmm, men ett G kanske man lyckas skrapa ihop till betyg i alla fall. Men bara för att jag skulle göra båda proven på samma lektion så missade jag äckelbussen med 5 ynka små pytteminuter så nu sitter man i skolan som ett litet miffo och väntar. Vänta vänta vänta i en hel timma. Jaa tyck synd om mig tack!

Fast ikväll, då jävlar! Skuttunge möter Hinden. Oj oj oj, derbyderbyderby! Grusvägarna (hah, tänkte skriva gatorna) kommer vara helt tomma i Skuttunge eftersom alla kommer åka och kolla på matchen.Tänka sig att fotboll kan betyda så mycket för så små fjuttbyar på landet mitt ute i ingenstans.

Nej, det här inlägget var värdelöst. Precis som du då eller?

BYYE FUUCKERS!!



Yää bäst!

Släng in en kommentar
Postat av: evelina

sjuuuukt bra :D:D

2010-05-22 @ 13:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0