Lördagpördag

2010-05-08 @ 11:51:30
Hello suckers!

Sitter just nu ensam i mitt hus, blää vad tråkigt. Har en liten tanke att man borde läsa igenom kriminaltekniken till fetingprovet på onsdag. Men vette fan om jag pallar asså! Vi försökte ju få Lasse att byta provdag men nej, det var ytterst omöjligt. Blää på honom.

Aja, igår hade vi i alla fall nationella prov i engelska. Lyssningsgrej och läsförståelse. Jaa joo ja vet inte om det gick bra eller om det sket sig rejält. Har en känsla av att alternativ två stämmer bäst. Sen på hörgrejen fattade jag ju ingenting, eller snarare, jag hörde ingenting. Måste de ha en massa cp-personer som snackar, man hör ju fan inte ett skit av vad de säger? Sen när de hade slutat prata och allt var över skulle jag skriva i mina svar, men neeej, då kom bittervakten och tog pappret. Hann ju inte ens kolla igenom vad man skrivit. Hetsig kärring tänkte jag.

Hann i alla fall med 11 bussen hem. Mmm skönt! På kvällen lekte jag med Sanna, Herman, Emil, Agnes och Gustav. Vi hade skoj och spelade fotboll med en passa p12:or på Movallen. Oj oj oj vad de fick storstryk!

Ikväll kommer i alla fall Malleballe hit. Länge sen jag träffade den tjejen. Mycket trevligt ska det bli!

Trevlig helg, sug och svälj!



Emmy ditt as, kom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!

Släng in en kommentar
Postat av: emmy

Aww, lilla sötan då! Du saknar mig :D

Jag saknar dig med ska du veta. Ingen här har sån dum humor som du! Men du, jag kommer hem om 2 månader!!! :O Fett lite tid kvar här ju!

Jag fattar inte varför vi endast snackat EN ENDA GÅNG i telefonen, sjukt lite ju.. Men samma gäller alla andra vänner :/ tråkigt..

Vi ska feeeesta när jag kommer hem! Är hemma 23 juli :D <3

Ses snart! Puss i ljumsken! :D

2010-05-14 @ 23:52:05 / URL: http://emmysdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0