Sluuuuuuut

2010-05-06 @ 18:40:29
Hallå alla stjärtgossar!
Mina ben är så trötta så trötta efter gårdagens orientering. Ja ni hörde rätt. Sara Bäckström har orienterat. Skolan åkte ut cirkus kl 12.00 i går till Hammarskog. Jag och Sofie hade lite sammarbete där ute i skogen, och det var nog tur det, för annars hade vi nog inte hittat den där jävla 6:an än. Sprang runt som yra höns mitt ute i ingenstans och letade fördärvat efter denna kontroll. Helt ensamma var vi också. Upp och ner för varenda sten, över varenda lite bäck, ut och in igen från varenda åker. Tills vi inser att vi är ju helt fel på kartan. Vi var så snabba att vi inte märkte att vi tog av en korsning för tidigt. Men men, så kan det gå. Vi kom tillrätta i alla fall och kom in på en tid på 1 timme och 15 minuter. Jaja, man är väl nöjd. Men bara för den där äckelsexan så fick vi nog inte mvg. Damn you äckelsexa.
Hade träning sen på kvällen men man kan väl säga att jag var lite off. Behöver ju inte gå in på detaljer...

Men, det är inte lätt här i livet. Tog en trevlig lunch idag med kusinen min på stan förresten. Åååh vad gott det var. Mums. Mätt än förfan! Måste skriva klart "ett fuckat liv i fem akter" idag också. Sista inlämningdagen är minsann idag. Har typ hälften kvar nu. Det dumma är bara att min hjärna har lagt av för tillfället och min fantasi går inte att hitta. Känner att det kommer gå bra. Jo, visst kommer det gå bra.

Hejdå

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0