Grease

2010-11-03 @ 19:42:00
Hej och hå mina små vänner. Igår så var ju jag, sanni, hermi, agni, emili, gurri, lindi och marri på fest någonstans i någon lokal som någon hade. Öhh, det var ju maskerad eftersom det har ju varit lite halloween och sånt där. Vi var ju grease-gänget, astufft enligt mig och vi borde ju ha vunnit för bästa utklädnad men det gjorde något annat pucko som såg ut att vara utklädd till sju svåra år. Jaja, sånt som händer. Vi var där i två timmar. Så dött var det. Väl hemma så sov jag, samnamnam och marifisen i lillstugan. Marre sjöng så fint för mig innan vi skulle sova och jag somnade på en gång.
Men här är det ingen rast och ingen ro. Klockan ställd på 7.30, upp och hoppa. Marre och jag lämnade Sanna i sin ensamhet och åkte med morsan in till stan. Vi skulle klippa oss. Mitt blev askort, men jag gillart! Sen strosade Marre och jag runt på stan som ett par hökar. Vi var så trötta så trötta. Höll på att somna i varje steg fan. Men men, jag hittade i alla fall en kavaj som jag ska ha på mig på årsfesten nu på lördag. TAGGA RÅÅÅ!! Sen på kvällen var jag på teorikurs. Där var det nära att jag dunkade huvudet i bordet. Så jävla trött.

Aja, morsan är på åland, johan är hos en liten vän och jag sitter ensam här hemma i mitt läskiga lilla hus. Sanna kommer snart, vi ska titta på film och ha jättemys!

Tjingeling

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0