Nya skor

2010-11-10 @ 20:31:04
Häjjsväjjs!
Denna dagen har varit kind of seg enligt mig. Klockan stod ställd på nollsexnollnoll i morse, åkte in till stan, hade lite körlektion, svårt att köra när det är snö, javisst, sen upp till gränby för att köpa vinterstövlar. Converse passar inte så bra när det är en halvmeter snö här hemma. Tokigt. Aja, hittade inga skor, fort som fan till skolan, träffa Eve, åt lunch, äcklig lunch, hade religion, fick MVG på provet, sen ner på stan, fika på traditionella storken med ligan, lite teorikurs, sen till Sko August på stan. Och där mina vänner, hittade jag ett par skitsnygga skor. Love them. De kostade fan 1245 spänn så jävlar om de inte håller!!



Åååh, nussinuss.

Släng in en kommentar
Postat av: Linnéa

Ja men det måste vi ju verkligen göra! Det blev ju aldrig någon dejt på ditt lov du hade. Så vi får träffas någon gång nästa veckan kanske? du måste hjälpa mig med converse letandet juuu!! Pussgull

2010-11-10 @ 22:00:21 / URL: http://neaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0