Tjofadderitt, tjejer vill ha pitt

2010-11-26 @ 17:01:07
Allåhaaah! Gud vad skönt att det är fredag, öomajgad säger jag bara. Den här veckan har varit så sjukt jobbig. Tänker inte ens rabbla upp allt vi har haft i skolan. Eller jo, det tänker jag visst. I måndags skulle en del av en uppsats in till samhällen, tisdag nada (tur var väl det), onsdag matte c nationella, torsdag rättskunskapsprov och fredag religionsprov. Hur många prov kan ni räkna till? Tre? Korrekt. Men la problemo är att man bara får ha två prov i veckan. Too bad for you? som rektorn skulle ha sagt det som lade in matteprov när han ser att vi har tjugonitton andra saker. Damn you rektor!!

Nej, men vill ni veta vad jag har gjort denna vecka förutom att ha pluggat? JAAAA! Okej då. I fredags (alltså förra veckan dårå muppar) så var jag på bio med perssonsskaran, vi såg Due Date. Jätteskojig! På lördag hade vi en liten träff hemma hos Emil. Lite vin, lite ost, lite kex. Mums. På söndagen hade jag träning. Resten av veckan pluggade jag som en idiotos. Jaja.

När jag ändå är igång om storyn om mitt intressanta liv kan jag ju dra vad jag har gjort idag. I morse minsann var jag och Sofie nere hos studievägledaren och pratade om tillvalskurserna. Jag hade ju valt idrott för tjejer och bollsport men det känder inte riktig bra. Jag var inne på matte d, ojoj, men efter några om och men hamnade jag och Sofie i ett engelska c klassrum. Helvete, jag som inte kan säga en enda grammatiskt korrekt mening på engelska. Ojoj TOKIGT! Men sån är jag, "jag är den jag är" som gamle Gud brukade säga. (herregud, nu skämtar jag om judendomen. Det här med skolan börjar gå för långt).

HEJ HOPP! Trevlig helg sug och svälj!



Peace

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0