Nog ordnar det sig med isen allt bara man har skridskor

2010-10-23 @ 17:56:55
Hellöhöo my friends. Idag må ni tro, kom jag hem från en sjukt rolig vecka i New York. Har shoppat som en galning (mest skor, mest converse, typ 7 st), kollat Empire state building, frihetsgudinnan, Central park, you name it. Alla sånna där turistgrejor. Vi har även varit på gospel (SÅ JÄVLA SVÄNGIGT SÅ MAN KAN DÖ) och lite hockey. Vi kollade på New York Rangers mot Colorade. Matchen söööög. Men men men, ointresserad av hockey som man är. Det var väl en upplevelse att bara ha varit där. Typ. Vi kollade även på bio (Life as we know it, sjukt bra, kolla på den!) och sen gick vi på museum. Madame Tassaude eller hur de nu stavas. Sjukt coolt me massa dockor som liknar kändisar. Jag och Hugg Gran (Hugh Grant). Mmmmm. Jaja, men jag är trött som en gris och jag känner att hela min kväll kommer att spenderas i soffan framför någon härlig film.

Häjj håpp




Mera bilder kanske kommer, kanske inte, vem vet

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0