Superduperkillen number one

2010-10-12 @ 16:20:03
Fuck att jag har den låten på hjärnan. Hmm, hur kommer det sig? Idag i alla fall har varit en rätt chill dag. Började med lite projektarbete-time, sen lite samhäll = uppsats, och sen lite psykologi = uppsats. Sen slut. Jag och morsan min skulle åka och gymma lite på bbboland men icke, där var det smockat som bara den. Jaha, otur tänkte vi, nu när vi har så mycket tid över kanske man hinner ta en sväng till Gränby. Attans då, synd om oss! Köpte lite ansiktsgrejor och sen lite trosor. "Du kan ju inte ha snuskiga trosor när du ska byta om med en massa folk i New York", citat: Mor. Vi ska nämligen bo alla tjejor i samma rum. Herre gud tänkte jag och slog till med 8 st. Ja, nee.. Bara 3 jävla små dagar kvar nu!!! TAGGA

HEJ SVEJS

Snuttegull då

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0