Tomtar och troll

2010-10-31 @ 09:24:52
Hallå hallå. Här sitter jag trött som ett svin kl 9 en regnig söndagmorgon. Helgen har varit bra, lugn men bra. I fredags efter skolan åkte jag och mamma en sväng till gränby. Vi tänkte kika runt lite fort, men eftersom morsan SKULLE ha ett par jeans som SKULLE sitta SKITBRA så resulterade det i att vi åkte hem kl 8. Tur för henne att hon hittade ett par jeans säger jag. Jag tröttnade efter någon timme. Aja, vi åkte hem, marcus var här, vi åt mat, kollade på idol, jag rensade min garderob. Hör och häpna, ja det gjorde jag. Lördag: jag och mamma var ute och sprang på morgonen, sen brassade vi iväg till Gävel med en jävla känsla, vi skulle hjälpa Ann-marie att flytta. Hem på kvällen, en snabbis in på gränby igen, sen till Willys. Kvällen avslutades med att jag, johan, morsan och oscar tittade på Grease. Så jävla bra film. Nu fick man ju lite smakprov tills på tisdag.

Långt inlägg. Vem bryr sig? Snart ska jag åka in till stan, ska jobba en timma eller två. Sen hem igen och skriva arslet av mig, vi ska lämna in en svenskarecenssion på en bok idag. Jag har fortfarande 200 sidor kvar av boken..

HEJ HOPP


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0