Can't keep it in

2010-09-23 @ 19:30:46
Hejsansvejsan!
Här sitter jag i mitt lilla lilla hus, men den lilla lilla spisen, men den lilla lilla mamman, med den lilla lilla datan. Jaja, you name it! Det slog mig att jag hade en blogg, ååh fan, tänkte jag, där har jag inte skrivit på länge. Synd! Bryr mig inte. Nej nej. Aja, jag längtar i alla fall så sjuuuuuuuukt mycket till nästa sommar. Jorra, antingen blir det Rhodos med Emmyhyhy där vi kommer att träffa Sofie och Johanna. Eller, vänta nu, ELLER SÅ SKA VI TA EN BARTENDERKURS I TRE VECKOR PÅ MALLORCA! Jiihaaaa! Fatta roligt det vora vara.

Jajaja, nu orkar jag inte sitta här längre!
Morsning korsning



Yeah, I'm cool and you know it

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0