Kung i baren

2010-09-12 @ 21:12:51
Hejsan svejsan!
Oj oj, kulturnatten i går. Gal1 so to speak. Dagen började med att vi hade match mot Ullfors. Fint väder, alla var glada och taggade, vinst med 3-2. Härligt brudar! Sen hem och byta om och snygga till sig litegranna. Upp på hojen och trampa iväg till Bälinge med Sanni och Hermi. Missade bussen, kärringfan körde förbi oss. Jaja, inga sura miner för det. Hoppa på nästa buss, träffa Linda och Oscar på stan. Drog till Framfickan och hänge där hela kvällen. Sjukt kul hade jag i alla fall. 25 jävla sänn i baren, som ett piss i havet so to speak. Kvällen gick, vi blev sjuuukt hungriga eftersom vi kom på att ingen ätit middag. Fort till donken, där var det bråk, heja heja. Jag blev rädd. I med massa cheesburgare, mums, och sen till bussen mot Bälinge igen. Hejdå hejdå. I Bälinge: Sannas cykel går inte att låsa upp, ring pappa Rolf. Alla kom hem hela och glada, inga farliga vildsvin på vägen. Jag ramla in i huset, tyst som en myra (trodde jag), bums i säng. Seg dag idag, som faaaaan. In och jobba och sen kika på Hermahaahans match.

Nu ska jag gå och dö i sängen.
Hej hopp

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0