So you think you can stone me and spit in my eye?

2011-04-03 @ 19:49:26
Helgen min har varit rätt, ja vad ska man säga, hetsig.... I fredegs serverade jag och mitt underbara lag på en 50-årsfest, jag fick agera fylletaxi runt 3 på natten. Lördag upp och klippa mig, snabbis till gränby och sen var det partaj hos gurri och vidare för utgång. Söndagen har varit lite seg. Jag åkte ner till träningen och planerade träningslägret med Emma, mwaha, och hela eftermiddagen har jag spenderat framför datorn. Skulle behöva plugga. Men jag orkar inte. Vill inte till skolan i morgon heller. Hatar måndagar. Och tisdagar. Och onsdagar också. Samt torsdagar för den delen. Fredagar är halvbra. Första delen ärlikamed blä, andra halvan på dagen ger jag tummen upp.











ja vad skulle jag göra utan er?

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0