Tappade jag nyss bort en katt?

2011-04-08 @ 15:07:09
Träningsläger med start ikväll då. Så jäkla kul det ska bli. Jag och Emma har hittat på en massa roliga lekar och sånna trevligheter. Kommer hem på söndag. Och katterna lever. Uffe och Gudruns katter alltså som jag passar. Trodde i onsdags att jag tappat bort en av dem. Han var spårlöst försvunnen. Kröp omkring på alla fyra runt i hela lägenheten. "Kissikissikissi, missen, kissikissikiss", ja you name it. Ne, han var ingenstans. Var så här nära att ringa och bara "hörrni, jag har tappat bort eran inomhuskatt". Hehehehehehe. Som tur var gjorde jag inte det utan gick en hel skoldag med ont i magen men sen när jag kom hem så satt båda två så fint så fint och glodde på mig. Ja, dessa underbara djur. Host.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0