Vinnaren

2011-04-13 @ 21:20:39
Sista dagen i himmlen idag. Sad. Var tvungen att flytta från kungsgatan direkt ut till Skuttunges skogar. Ja, Uffe å Gudan kommer hem idag. Snyft, jag som fick klappa katten som jag nästan tappade bort härom dan.
Hann med en fika idag på stan med mina underbaraste vänner. Trevligt, och jag vill utrbinga en skål och säga grattis till Aggepagge som numera har ett stabilt förhållande med Mattepatte.

Nej nu ska jag bannemig ha den dära åttatimmarssömnen så jag skriver som en riktig idiot i morgon på nationella provet i svenska. Ja, pennan ska glöda. Hmm, bra att vår lärare ger oss heta tips om att ha en lapp i bakfickan som vi kan kolla på när vi pissar. Hehehehe.

Hejsvejs


Passa er alla kaxiga tvååringar. Moppsa inte upp er mot denna grabb. Här har vi nya Markus Hellner.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0