Jag är trött på att vänta och undrar fortfarande om du någonsin kommer att titta åt mitt håll

2011-08-01 @ 23:00:15
Hejsansvejsan. Här sitter jag och har det bra. Nytränad och nyduschad. Hade man varit nyskiten hade ju det varit som grädden på moset men nej, man kan ju inte få allt. Jag är trött och sliten efter helgens bravader men det är bara att ta sig i kragen kliva upp på morgnarna (jävla krångligt ord). Ett tips från coachen vore ju om man gick och la sig i tid om kvällarna. Men om man har mycket att prata om så måste man faktiskt göra det. Satt väl hos morsan och Ove i minst en timme nyss och rådfrågade om en massa saker. Och igår pratade jag med farsan. Ja herre gud, man får väl vara glad för att de ens orkar lyssna. Hej och godnatt!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0