Jag önskar att du var här nu

2011-08-26 @ 11:54:28
Det var en person som ringde in till oss igår och sa att hon har fått reklam i lådan sisådär 2-3 gånger på hela sommaren trots att hon har en liten (läs oerhört minimal) "Ingen reklam, tack!"-skylt på lådan. Samma dag hade jag ett paket till denna dam och självklart var det reklam också. Så när hon skulle skriva på avin (ja, stämningen var något tryckt) så frågar jag "och du vill inte ha nån reklam idag va? Hehehe" och puffade lite på na med armbågen. Hon såg helt förskräckt ut, sa "nej", tog paketet och gick därifrån. Och kvar stod jag med en påskriven avi i handen och måste sett väldans dum ut. Jaja, hon fattade inte mitt lilla skojiga skämt. Sånt som händer. Vid närmare eftertanke hade jag nog också tyckt att jag var dum i huvudet om jag hade varit i hennes blåa stövlar..

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0