Kolsyreblod

2011-08-10 @ 21:39:51
Jag har tänkt på en liten sak må ni tro. Jo, i filmernas värld så letar vi ju alla efter det perfekta slutet. Har inte filmen något bra slut, eller att den bara tar slut helt plötsligt och man inte fattar någonting, då går jag nästan sönder. Eller ja, inte så kanske men jag tål det inte. En film måste ha ett slut. Vare sig det är dåligt eller inte. För då vet man vad som hände med karaktärerna. Man har koll liksom. Annars rubbas balansen och man kan gå i flera dagar och undra vafan det var som hände. Jobbigt det där med film hörrni. Men det kan vara andra saker i livet som också måste få ett slut. Nu var bara film ett exempel på att förklara men i verkligheten kanske det handlar om något helt annat. Ja ni förstår va? Lulligt inlägg men what the heck, nu ska jag sova. Nattinatt!

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0