Livet är vårt

2011-08-19 @ 07:38:34
Min helg kommer att gå åt till att fira födelsedag, gå på kräftskiva, gå på sommarfest, eventuellt en utgång och sist men inte minst heja fram laget till en vinst på söndag. Fullspäckad helg om inte annat. Sen ska jag väl öva på låtarna till ett bröllopp i september jag ska sjunga på. En av låtarna är Kärleksvisan med Sarah Dawn Finer. Lyssna på den. Jag brukar inte gilla sånger som kan katogariseras som blaskiga kärlekslåtar men den här är faktiskt fin. På riktigt.

Släng in en kommentar
Postat av: sara

jag ska också på kräftskiva :D

2011-08-19 @ 08:59:13 / URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Nu blev jag nyfiken, vem ska gifta sig?? nån jag känner eller vet vem de är?

2011-08-20 @ 13:33:24 / URL: http://linneaaaz.blogg.se/
Postat av: Sarii

Haha ja det är typ evis brorsa om jag minns det rätt :)

2011-08-20 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0