När jag är rädd, gå då bredvid mig och ta min hand

2011-08-15 @ 21:48:14
Gokväller! Ligger just nu i sängen med en djävulsk pannknack som inte vill ge med sig trots resorb och ipren. Det var en envis jäkel. Fan ta dig huvudvärk! Ska väl sova. Det är den bästa medicinen som min gamle farmor brukar säga. Hon har väl rätt antar jag. Och på torsdag får jag reda på om jag får jobba några veckor till på posten. Måtte jag få det för annars vet jag inte hur jag ska kunna ha råd att åka bort i November. Ja, jag vill till Australien och jag ska fan i mig ta mig dit också. Tack och hej för ikväll. Mer ord än så här hade jag inte att dela med mig av. Simma lungt!

Studenten alltså, vilken dag


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0