Och i månens sken springer vi så långt bort som möjligt från sorg och ångest. Vi vågar inte stanna men vi är dödsrädda för att fortsätta.

2011-08-13 @ 00:12:30
Måste ju bara berätta om en liten trevlig händelse som inträffade under arbetstid denna vecka. Jo det var nämligen så här att jag fick en liten present av en tant på min tur. Först hade hon bakad bröd så hon gav mig en jättegod macka med smör och ost. Sen hade hon sytt en sån där prydnadshandduk som man hänger på räcket på ungsluckan. Ja, den hade hon gjort alldeles själv till lilla mig. Gissa om jag blev glad. Hon var så söt och glad och jag levde verkligen på det hela dagen. Så tack ännu en gång. Lite fler människor som dig i världen skulle ju inte direkt skada!

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0