Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig

2011-08-03 @ 21:44:48
Men hörrni, lyssna på det här. Idag gick jag upp tidigt som fan, ja före tupphelvetet till och med. För att gymma. Jag och morsan drog en träning innan jobbet. Ja ni hör ju hur tokigt det låter. Blir ju helt häpen. Men det var fan skönt. Så åt jag frukost på jobbet sen. Jorå, lite fil och flinger och några hallon satt som kniven i norrmannen i morse det. Gott. Och sen har jag firat Agge och haft fotbollsträning idag också. Tänk vad man hinner med. Och jag vill börja läsa en god bok. En sån som man bara går och längtar efter att få läsa. Ja en sån vill jag kasta mig in i och slukas upp av. Okej, lite överdrivet kanske men jag är väl inte den som är den heller? Hej på er!

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0