2012?

2011-12-31 @ 10:34:37
Hejsan hoppsan i lingonskogen. Nu var det ett tag sen jag hade tid att skriva en rad eller två här, förlåt farmor om du varit orolig, men vi har inte varit i närheten av en dator. Vi har i alla fall haft lite semester i semestern och solat och badat under två veckors tid nu. Har hoppat Bungy Jump också. Från Thailands högsta och jag har bara ett ord att säga om det. Fyfan!!! Har nog aldrig varit så glad att få stå på fast mark igen, som jag var efter det hoppet. Men jag gjorde det!

Planerna framöver är väl att vi måste vara ute ur Thailand den 6 januari och då styr vi mot Kambodja. Har hört att det ska vara superhärligt där så vi hoppas väl på det. Nu måste jag kila, ska ju börja göra mig i ordning inför kvällen. Hejdå och Gott nytt år!

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0