Forgive me father, for I've sinned

2011-12-15 @ 17:44:42
Dagen har erbjudit en heldagskurs i thailändsk matlagning, lite shopping och en annan hemlig grej som jag inte tänker berätta. Hohohoho, nu blir ni allt nyfikna där hemma va? Matlagningskursen var i alla fall asrolig och vi fick laga flera goda rätter.

Igår var vi på ett elefantläger och vi gjorde en tvåtimmars ridning på dessa bjässar. Först gled vi runt i bergen och sen badade vi i en flod med dem. Var sjukt kul och elefanterna bara kastade av oss allihopa. Haha, det var en tjej som filmade typ hela rutten och den skivan ligger nu i tryggt förvar i min rygga.

Kommer inte ihåg om jag skrev i förra inlägget att vi just nu är i Pai, men just nu är vi i alla fall i Pai. Vi bor två och två i bungalows med bara en madrass och fyrahundra myggor och spindlar som husdjur men det är ju charmigt på sitt lilla sätt. Tack gode gud för myggnät säger jag.

I morgon ska vi nog hyra moppar och ta oss runt denna härliga lilla stad och bada i vattenfall och bara ha det allmänt bra. Tack och bock för denna gång. Hejsvejs!




Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0