Sista dagarna i Vietnam

2011-12-06 @ 15:40:07
Sådärja, tre veckor senare och snart styr vi våra näsor mot Bangkok, Thailand. Födelsedagen spenderades på en två-dagars kryssning i Halong Bay, makalöst vackert må jag säga, och jag väcktes av sång och paket av mina härliga resekompisar. Fick Desperate Housewives boxen. Säsong 1-6. Mmm, älskart! Pratade även en snabbis i telefonen med familjen, och med hundra kronor minus på luren blandat med lite saknadkänsla så blev kvällen ändå lyckad. Tack och bock för det!

Nu har vi precis kommit tillbaka från en liten stanstrosning här i Hanoi och jag har köpt lite fler sovenirer. Undrar också hur jag ska få plats med allt i ryggan men vad gör det om hundra år?

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0