Vi var evighetens hopp

2011-12-12 @ 17:57:10

Just nu befinner sig min rumpa i Chiang Mai i norra Thailand och den blir bara större och större. Det är svinhärligt här och vi har hunnit med massor. Bland annat så har vi vandrat genom berg och dalar, i bitande kyla och i piskande regn (sluta överdriv Sara) för att övernatta i en liten by mitt ute i vildmarkernas vildmarker. Djungeln. Vi sov på en filt på golvet i en hydda med hela gruppen, fick provsmaka ormkött med skinn och allt på, blev väckta av tuppen som roade sig med att stå och gapa klockan 4 på morgonen, badade i flera vattenfall och fick rida elefant. Det var hur roligt som helst och som grädden på moset fick man en fin träningsvärk och fyrtiosju nyggbett  på benen.

Idag har jag och Carso varit lite wild and crazy och gått till frisören och fixat våra frillor ett snäpp. Hon fick betala 160 spänn för färg och klipp, och jag fick ge hela 20 riksdaler för en liten finslipning. Sen har även jag och Sofia spenderat alldeles för mycket pengar på nattmarknaden här i staden. Det bådar inte gott för framtiden ska jag säga. Men billigt är det!


Släng in en kommentar
Postat av: Kusin vitamin

Men ååååååååh. Är fruktansvärt avensjuk på er!!!!! Är de helt omöjligt att få se bilder?? Här är de typ inge snö alls. De typ regnar istället och är ganska så kallt!



Ikväll blir de att åka och kolla på luciatåget. Ska bli mysigt att få lite julstämning fast de inte är snö(?!). Hur smakade ormkött???? Låter inte gott!! PUSS

2011-12-13 @ 17:21:35 / URL: http://linneaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0