Let's twist again, like we did last summer

2011-02-10 @ 18:40:33
Hola! Denna dag har varit rätt chill om jag får säga det själv. Dagen gick asfort och vi hade inte speciellt dryga lektioner. Slutade kvart i 2, jorra, 2-bussen han man med. Och påtal om att dagarna går fort, de gör verkligen det. De bara rinner iväg. Herre gud, pensionärssara kommer här. Och påtal om det så hade jag och Agnes en sjukt bra diskussion om längtan till att bli pensionärer idag. Jorråsatte! Efter skolan svängde jag förbi Sanna en snabbis, vi kollade på Mio min Mio, åååh, bra film! Sen hem och göra mat och nu tänkte jag få tummen ur röven och plugga lite.

Ciiooooo




Och all jävla snö gör ju inte direkt att man slutar längta till sommaren. Eller snarare tillbaka till sommaren...

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0