Sportlovis

2011-02-21 @ 10:49:49
Hejsansvejsan!
Jag tror att jag har gått och blivit mer av en sån här helgbloggare. Eller en-gång-i-veckan-bloggare. Ser att jag brukar skriva lite sällan, men dock flitigt. Hehehe. Aja shit the same. Helgen flöt på bra, i fredags åt jag middag hemma hos kusinen min och sen avslutade jag kvällen med Sanna och Aristocats. Oerhört bra film må jag säga.
I lördags var jag på 30-års fest i Gävle och i går tränade jag, jobbade lite och handlade en sväng.

Men vad ska Sara göra i veckan då? Ja hon vet inte. Djävulsherman och djävulsagnes är ju i Oman du. Damn you! Jag vill också vara i ett land där det bara är sol så långt ögat kan nå och 40 grader varmt. Mmmmm.

Nej, snart kommer Linnéa, vi ska dra en sväng på skidorna. Hurtfior!!

Ciiioooo


Släng in en kommentar
Postat av: Eskilemine

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-12-19 @ 11:55:08 / URL: http://eskilemine.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0