I alla drömmar var du ändå nära

2011-07-31 @ 22:59:33
Idag har jag känt mig som den stackars uttorkade lilla basilikaplantan som står på våran altan (som jag för övrigt hade till uppgift att vattna en gång om dagen denna vecka men ojdå, jag glömde visst det). Bladen bara hängde ner för krukkanten och den skrek efter vatten. Fast jag antar att spykänslan och den djävulska pannknacken inte var något som bekymrade basilikan.. Aja, efter att den fått en hel kanna vatten och jag fått i mig två resorb och en flottig kebabpizza så blev man ju som människa igen. Eller ja, nästan. Med detta sagt så antar jag att ni förstått att lagfesten igår med kanske världens roligaste lag var helt lyckad. Detaljer som att man missade sista bussen hem, fick ett tomt bankkonto och att man vaknade upp med kläderna man haft på sig kvällen innan. Ja det, det lämnar vi till en annan gång.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0