I can't stop this feeling

2011-07-01 @ 10:50:59
Sofia och jag svängde ner på stan i går och vi fick en massa bra saker uträttat. Jag hämtade skoldatorn, vi kollade Asien/Australienresor och Sofia köpte en ny teflon. En precis likadan som mig. Phonesfriends typ. Försäljaren undrade vad vi gick på när vi flamsade runt i telefonbutiken. Undra hur det kommer sig att nästan varje främling vi möter frågar om vi rökt på? Jaja, vet inte om stackarn tyckte synd om oss men Sofia fick ett billigare abonemang, extra hörlurar, skärmskydd, virusskydd och en extra mobil. Till och med jag fick ett skärmskydd för dryga hundralappen. Stackars krakar tänkte väl han medans vi hoppade runt och tjöt av glädje.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0