I've played all my cards

2011-07-27 @ 23:11:13
Hallå alla kära läsare ute i den stora vida världen. Okej, jag vet att "alla" var lite överdrivet med tanke på det fåtal personer som orkar klicka sig in på denna sida varje dag. Och ja, "stora vida världen" var väl kanske inte heller rätt skrivet. Jag antar att ingen som läser min blogg är bosatt utanför detta lands gränser. Knappt utanför Uppsala fan! Jaja, tvättmaskinen är snart klar, matlådan står i kylskåpet, jag är nyduschad och trött som en gris. Jag lever väl inte det roligaste livet nu i veckorna med tanke på att jobbet suger ut varenda liten gnutta pigghet i en. Och på helgerna dricker jag vin. Nu på lördag är det lagfest och jag är taggad till tårna. Oj vad roligt det ska bli! Hej på er och ha tålamod. Man vet aldrig när jag dyker upp igen.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0