Jag vågar inte gråta och jag vågar inte be

2011-07-21 @ 19:25:52
Nämen oj, här var det lika dött som blodcirkulationen i mina fingrar är just nu. Hehe, London var perfekt och jag shoppade som en galning men det var så billigt så jag nästan tjänade pengar bara av att gå in i butikerna. Jo, det är sant. Jag gjorde bara av med 900 riksdaler. Och då köpte jag 3 par skor, underkläder och tonvis med läckra tröjor. Japp, vad sa ni nu då? Fast det hände en hel del sjuka grejor på trippen också. En tant fastnade i tunnelbanetåget (hon stog innanför tåget, typiskt att väskan hennes stog utanför när dörrarna slogs igen), brandlarmet på hotellet gick igång kl 8 på lördagmorgonen så vi fick kasta oss upp ur sängarna och springa ut i det iskalla regnet. Jag och Helena hade endast våra pass och pengarna i tankarna så vi kastade oss på den där lilla boxen och tog ut allt det. Johan däremot klädde på sig sin nya Liverpool-matchtröja och shorts (det var ju det viktigaste han kunde komma på). Helena bråkade med städerskan (hon försökte förklara att städerskan inte behövde dammsuga vårat rum men städerskan tog det mer som kritik än som mindre jobb. Något spänd stämning när vi mötte henne i korridorerna sen), jag hittade ett par Zebra-boots som jag inte köpte utan tänkte att "jamen vi går ju tillbaka sen och då kan jag köpta dem". Dessvärre hittade vi inte tillbaka till affären igen.... Och sist men inte minst så höll vi på att missa vårat plan hem men vad gör det om hundra år?

Nej, nu ska jag krångla i mig joggingbrallorna och sätta på mig springdojjorna för en liten runda på några kilometer. Och glöm för bövelen inte knäskyddet Sara, nej hujedamej!


Släng in en kommentar
Postat av: Kusin Linnéa sörru

bilder på grejerna tack, väääääldigt nyfiken tjej!!!!! ;)

2011-07-22 @ 00:22:50 / URL: http://linneaaaz.blogg.se/
Postat av: Redaktionen

Haha jaja, jag ska försöka komma ihåg det :P

2011-07-22 @ 18:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0