Tanken är svindlande, framför mig gapar en avgrund

2011-07-23 @ 11:25:17
Ja, jag hade ju som sagt lite trasor och dojjor att visa upp från Londis. Jihaa, applåder!!



















Sådärja, det var väl allt. Eller nej det var det ju inte, nu ljög jag. Fick med mig ett par flip-flops, ett till linne, lite trosor (som jag kände att nej, jag lägger inte ut de här) och lite presenter till mina kära familjemedlemmar som inte följde med på resan också. Men min kamera dog och vägrade återuppstå igen så ni får nöja er med dessa bilder helt enkelt. Och jag måste bara säga att jag älskar den blåa jeansvästen. OJ vad snygg den är! Snacka om "back to the 90's".  Och jag måste också ännu en gång meddela att allt detta inte gick på ett öre mer än 900 riksdaler. Det är ju sinnessjukt! Jag älskar London helt enkelt. Så är det bara.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0