Jag saknar dig ibland

2011-06-22 @ 16:12:38
Har precis stekt sjugonitton pannkakor. Världens bästa Sara ska göra pannkakstårta till sin älskade familj. Hehehe, pluspoäng kirrat. Har hunnit med en snabb visit hos farmor och farfar också. Bakade lite granna och fikade lite granna. Så som det ska vara när man är uppe hos dem. Och midsommarplanerna är äntligen smorda och nu börjar jag fan bli taggad. I kväll blire att sitta på en bänk i Gamlis och kika på när mitt lag tar hem en välförtjänt seger. HEJA HEJA! Och jag längtar ihjäl mig tills jag får spela igen. Har ju fått svar från magnetröntgen och det var ju korsbandet som var lite urkukat men med rätt träning så ska det bli bra till hösten. FAN VA BRAAA!!!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0