Jag skulle vilja tänka en underbar tanke

2011-06-05 @ 18:46:54
Gårdagen spenderades hos Lindabinda för lite partaj. Tösen fyller ju snart 18 så det skulle firas. Vi hade möte under bordet runt 02 bläcket där någon gång. Jora, det var trevligt! Vi körde femkamp och jag var sämst. Dock så fick jag det största priset i alla fall. Bara för att jag var sämst. Ibland har man tur.  Sen drack vi massa likör43mjölk också. Gott. Marre spydde över gärdsgår'n, men det är sånt som händer. Jag slaggade kvar i Torvsätra och dagen har ägnats åt att spela vollyboll och arslet. Japp, jag var sämst i båda grenarna. Blev arslad. Oj så ont det gjorde! Är väl säkert helt knallröd om min stjärt nu ja. Inte kul det!





Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0