Jag tänker hoppa ner från Eiffeltornet

2011-06-20 @ 19:47:42
Hej pissväder. Regn regn och åter regn. Vafan hände med 30 grader varmt och strålande sol? Nej, det kommer väl de veckor som jag ska jobba i sommar. Sådärja. Har varit uppe och hjälpt farmor och farfar idag. Jag gillar dem, skönt att få prata lite. Och mitt rum ser ut som sju svåra år. Men idag är en sån dag då man inte orkar någonting. Man orkar inte duscha, inte städa, inte bädda sängen, nej inte nåt alls. Pågrund av detta jävla pissväder. Fröknarna på dagis måste väl trott att Alexander har nån jäkla knarkarsyrra som är uppe och röker på om nätterna. Men det kan de gått tro, för jag vet ju att när detta pissväder vänder så blir allt bra igen. Då blir man glad och känner lite glädje. Glädje är bra, det är det ju!



Nu var det lite länge sen vi sågs va va va va va?

Släng in en kommentar
Postat av: Emmy

Jag har varit borta hela sommarlovet fram tills nu. Nu är jag hemma igen men jag jobbar i veckan. Har några få dagar ledigt efter det, sen drar jag bort igen! ring när du får en stund över! ;)

2011-07-04 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0