Lipstick

2011-06-30 @ 00:14:24
Idag mina vänner så hade jag en liten dejt med inte mindre än sofia, nicke, sanna & lilla orvar. Vi samlades i björklinge och badade och solade hela dagen lång. Och åt. Det är vi rätt bra på. Så om någon såg två omaka par med en som hade en jäkligt konstig "bränna" på ryggen, en som tjatade om att "ja jag vill ju bränna mig för då blir jag brun sen", en som hade vit t-shirt på sig när hon solade och två kortisar som läste en varsin bok trots klagomål från resterande gruppmedlemmar, ja då var det troligtvis oss ni betraktade. Framåt kvällningen grillade vi hemma hos orre där vi åt chips, kollade pinsamma videosar på youtube och la av några brakskitar här och där. Vi hade en heldag tillsammans och ändå hade vi inte tid för lite kortspel. Sorry oscar, det får bli en annan gång helt enkelt. Tack och hej!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0