Tiden kommer aldrig mer igen

2011-06-13 @ 23:25:43
Sitter med morsans rövtelefon och försöker göra en någorlunda bra uppdatering på fanskapet. Den är så rackarns seg förstår ni så då skickar man mobilen till Sara och säger "fixar du det här pullan? Bra, godnatt." Så ja, nu har jag suttit här över en timma och försökt förstå mig på skiten. Snart så. Snart funkar det. Den ska bara ladda i sjuhundramiljarders år först. Och sånt har ju jag tid med. Jag vill inte sova nej det vill jag ju inte...

Min dag har i alla fall bestått av att jag drogs upp i sängen av Marre som skickade 50 sms till mig och frågade om vi kunde leka. Jamenvisst, lekledaren Sara satte sig på cykeln och trampade i en och en halv mil, sen var jag framme i landet ingenstans där Marreparre bor. Vi åt melon sen och snackade skit och sen blev det dags att cykla hem igen. Nej, nu blinkar det här nere i hörnet. Kanske har telefonen laddat klart? Den som lever får se. Hej


Lilla mammilutten då. Även fast du kan vara lite jobbig ibland så tycker jag faktiskt om dig.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0