Det bor en ängel i mitt rum

2011-03-22 @ 15:43:02
Nyss hemkommen från a lovely school day och sitter och avnjuter en god kopp kaffe. Hade bara två lektioner idag, på psykologin var det ju "modevisning" kl 2 som vi i klassen så gärna ville gå och kolla på. My ass, haha, jag och ellmina sprang till bussen och åkte hem i stället. Men vi fick en läxa som jag snart ska göra, duktig som jag är. Läste ut Doktor Glas också på min entimmesresa till skolan. Hurra.

Sen fick jag väldigt goda nyheter idag i skolan. Vi är nämligen lediga på torsdag OCH fredag. Yää yää. Fast hade inte ellmina pratat om det idag hade ju smarta sara åkt in till prick 8 på torsdagsmorgonen och väntat i min ensamhet på att första lektionen skulle ha börjat. Jajja, man har inte så mycket koll på läget, nej det har man ju inte.


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0