Et Cetera

2011-03-17 @ 10:41:15
Hemma idag igen. Hmm, mitt knä kukade ur igår när jag spelade fotboll med alexander... Kanske mindre smart av mig. Hehe, jajja.  Dagen ska jag ägna åt plugg på högvarv. Älskar att skolan tar kol på en såhär på slutspurten.

Och mina kryckor vill jag bara kasta ut raka vägen genom dörrn. Missar ju första träningen inne i själva diös i morgon också och sen matchen på lördag pågrund av mitt djälulsknä. Damn you djävulsknä. Men skönt i alla fall att mina tisdagskvällar är räddade. Desperate housewives började ju nu i veckan. Love it! Ni är ljuset i tunneln säger jag bara! Hehe, jaja, bara en liten hint av överdriv. Eller inte



Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0