När ska polettfan trilla ner?

2011-03-01 @ 14:24:21
Tjenisen!!
Tänkte bara tipsa om 2 sjukt bra låtar som jag har snöat in mig helt på den senaste veckan. Den första är Desperados med Pernilla Andersson och den andra är Åt helvete för sent med Sara Löfgren. Mmmmmmm

Sitter hemma nu med en utsökt kopp kaffe. Jag och några till gick och smörade lite extra för läraren och hej vi har ingen lektion. Yää, så jag tog mina små dvärgben och knatade (eller sprang) iväg till bussen. Hurra. Ska skriva klart djävulsreligionsuppsatsen nu tänkte jag. Är snart klar men den är så jäkla dryg. Damn you religionsuppsats.

Nej, plikten kallar.
Simma lungt



Åååh sötaste gullialexandeer

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0