Sånt man aldrig borde görs ändå

2011-03-19 @ 00:41:03
Oj herre gud. Nu får det vara nog som min gamle vän Sanna skulle säga. Hon och jag hade ett väldigt deep-talk idag och på måndag börjar våra "nya liv". Agge får också vara med lite på ett hörn. Så nu ska vi slänga av oss vinterfettet och bli riktigt slimmade till studenten. Vi ska bli nyttiga, hej och hå. Ja man kan ju alltid hoppas. Nej nu ska jag sussa. Föredrar min åttatimmars skönhetssömn. Varför kan man inte banta medans man sover? Vore ju ursmart. Typ ta ett piller som gör att man förbränner som en galning. Man vaknar upp på morgonen och bah "woow där försvann 5 kilo". Värt att slänga en tanke på.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0