vi gömmer ångest bakom murar och betång

2011-03-20 @ 22:05:17
jag stör mig på små skitungar som bråkar och skriker, jag stör mig på otrevliga personer, jag stör mig på alla tankar som kan kopplas ihop med skolan, jag stör mig på folk som knögglar ihop ansiktet drar upp ögonbrynen till hårfästet och putar med munnen som om de ville se äcklade ut, samtidigt som de tar kort på sig själva, spegeln är ju ett plus, jag stör mig på att jag inte har några pengar, jag stör mig på att det är vinter, jag stör mig på att allt inte är som det borde vara, jag stör mig på en jävla massa "smile-gubbar" i alla blogginlägg, jag stör mig på att allt bara skiter sig hela tiden, jag stör mig på att jag är så jävla bitter. ja, mest av allt stör jag mig på mig själv



Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0