1273

2011-05-18 @ 00:05:34
Fyfan, hela den här dagen har jag varit så jäkla skabbig och äcklig. Har bara gått omkring i mina mjukiskläder. Har till och med kvar sminket sedan gårdagen. Jag vet, DET ÄR ÄCKLIGT!! Men så kan det gå ibland. Har hunnit med en massa plugg också, dagen till ära. Tjoho, skrev klart ett liv i fem akter som skulle in för en eller två veckor sen, hehehehe, och är snart klar med djävulssamhällen. Började på mitt tal till svenska nationella och det ska bara finslipas lite. Det få pissaker som är kvar nu är religionsprovet i morgon, som jag för övrigt inte alls har haft lusten att plugga till, argumenterande tal i svenska c och en bokredovisning. Sen ska allt vara klart. Åååh vad jag ska fira!!!




Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0