I'm forced to fake a smile and a laugh, every day of my life

2011-05-03 @ 10:41:29
Ja då var man tillbaka i gamla svealand igen. Suck, hade gärna stannat en vecka eller två till i skönaste Liverpool. Hann med en massa shopping å en massa öl. Jorrå. Och liverpool-matchen var gudomlig. I totally was walking on sunshine. Och Hilton bodde man ju på också. Flott. Men vi vågade inte röra ett piss i rummena. Haha, bara man tittade på något så skulle väl de kosta pengar. Gött! Sen att jag och farsan höll på att bränna ner hela hotellet efter min smarat idé "Jaaa, vi lägger in bagels i brödrosten så blir det säkert jättegott". Njaa, inte riktigt. Det hela slutade med att bagelsena fastnade och började brinna. Tur att nån smart tjej kom och hjälpte oss att stänga av maskinen. Jag och farsan visade oss inte i närheten av rostmaskinen sen under hela helgen. Och fågelskit fick man på sig också. Skulle precis gå in på en bar när två flygande äckliga klättar dunsar ner på min jacka. Herregud, tänk om jag fått skiten i håret? Jaja, nej nu ska jag gå och beundra mina nya saker.

So long fuckers!!!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0