Keep on fighting til the end

2011-05-14 @ 14:09:45
Påväg till mormorlilla som fyller 66 år idag. Ska goffa i mig massa tårta och nybakade bullar och kakor. Vill supa skallen i bitar också och gå och gräva ner mig någonstans. Jag vill flytta hemifrån och ha mitt eget lilla place. Dra utomlands i flera månader och aldrig komma tillbaka. Det skulle vara skönt. För nu orkar jag snart inte längre.


Släng in en kommentar
Postat av: Linnéa

vadå inte orkar längre? de kommer bli skönt sen när skolan slutar för precis sådär kände jag när jag gick i skolan. Man ville bara åka bort!

2011-05-16 @ 10:53:14 / URL: http://linneaaaz.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja visst! Men nu är man ju snart vid mållinjen så nu är man lycklig. Haha

2011-05-31 @ 00:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0