Mustang Sally

2011-05-27 @ 23:55:03
Har varit något sliten idag. Var på skiva igår, eller ja, vi kom inte ens in, hehehe, så jag, Sanna & Oscar satt på terassen hela kvällen och drack likör43mjölk.  Sjukt god drink må jag säga. Låter ju äcklig som fan men jag lovar, smakar som smält vaniljglass och det säger man ju inte nej till, nej det gör man ju inte. Träffade en kändis också som jag inte visste var känd, hade aldrig hört talas om snubben. Aja, ramlade in runt 4-snåret på morgonen ute i huset på landet och klockan var ställd på 8. Skolan kallade! Väl hemma igen kollade jag på tusen desperate housewives avsnitt och somnade i soffan. Frammåt kvällningen hade mamma modevisning och ångest för vilka kläder hon ska ha på min student. Du är gullig du mammsen, men det ordnar sig nog ska du se. Det gör det ju alltid!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0