SYDNEY!

2011-11-02 @ 23:54:35
Hello my friends! Jag har nu antligen kommit hit till Australien, weei! Flygresan gick skitbra, jag hittade mellan alla flyg. Maten var god, jag hade hela tre platser for mig sjalv. Dock sa hamnade jag bakom en man i verkligen inte sina basta dagar som satt och la av lite fisar hela tiden. Suck, men vad ar en bal pa slottet? Hoppas ni har det bra dar hemma, for jag kommer att ha det skitbra haaaaaar!!! Hejsvejs och puss i ljumsken och allt. (Jag tror att det ar klimatet som har gjort mig lite eljest)

Släng in en kommentar
Postat av: älskade vänner

härligt'! själva sitter vi och äter pizza, chokladpudding och massa godis som alltid. hoppas du har det bra, vi saknar dig!

2011-11-05 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0