Bara en gång i livet

2011-10-06 @ 07:52:49
Fy fasiken vad sömnig jag är. Har fortfarande inte lärt mig att jag knappt kommer upp ur sängen om jag lägger mig klockan tjugotre varje kväll. Men det hinns ju liksom inte med. Har massvis med saker som jag ska göra. Men timmarna bara rinner iväg. Och jag är superavis på er som får kolla på Desperate housewives som började i veckan. Jag får inte. För mig själv. Har inte sett förra säsongen (fråga mig inte varför jag begick detta snedsteg) och skulle jag börja titta nu så skulle jag ju bara hinna se de fyra första avsnitten. Och man vill ju inte att en viss Sara Bäckström inte dyker upp på arlanda om några veckor för att ett visst beroende framkallats av programmet som visas klockan tjugoett på tisdagskvällar... Jobbigt liv tror jag.

Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0