Jag följer dina steg

2011-10-19 @ 19:22:39
Här om dagen när jag satt och lyssnade på p3 i min kära postbil så började en programpunkt som de kallade "mammaspecial". Där skulle man då ringa in och berätta saker om sin kära mor. Alltifrån pinsamheter till glädjestunder till fina minnen och så vidare. På något konstigt vis fick jag fram flera sjuka men roliga historier om min lilla mor, ni som känner henne förstår vad jag menar. En historia är väl när vi skulle köra min lillebror till skolan och försenade som vanligt, sladdar morsan in och gör världens största bromsspår på parkeringen. Johan, som var ganska liten, hade dragit ursäkten om att han försovit sig rätt många gånger och tyckte väl att den började bli lite tjatig och för orginell. Då kom morsan på den ypperliga idén att han skulle säga: "Ursäkta mig fröken att jag är sen, men min mamma fastnade med händerna i brödrosten". Och trott eller ej, han gjorde det. Eller varför inte den gången då Emmy följde med mig hem från skolan. Morsan står då halvnaken i hallen och försöker kånka på sig ett par "håll-in-strumpbyxor". I ren frustration har de fastnat vid arslet och morsan skriker "ta tag i skitrännan Sara och dra". Haha Emmy höll väl på att tuppa av, men, om man är en person som bjuder på sig själv så är man. Och det kan vi verkligen konstatera att min mamma är. 


Släng in en kommentar
Postat av: Kusin Vitamin

haha ja dör!! eller den gången du berätta att hon hade lyckats nysa ut en tampong höll på att dö av skratt!!!!!!!

2011-10-20 @ 14:21:28 / URL: http://linneaaaz.blogg.se/
Postat av: Kusin Vitamin

haha ja dör!! eller den gången du berätta att hon hade lyckats nysa ut en tampong höll på att dö av skratt!!!!!!!

2011-10-21 @ 21:20:05 / URL: http://linneaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0