Jag har gått från väldigt kär till obegripligt ensam

2011-10-23 @ 21:20:38
Denna helg har jag hunnit med att ha avskedsmiddag för mig hos Sanna. No comments angående det förutom att det kanske inte riktigt blev som jag hade tänkt mig. Men å andra sidan så blir ju sällan saker så. Som man hade tänkt sig alltså. En fotbollsmatch, firande av Nickepicke som fyllde 18, lite Java och filmmys har också stått på schemat, samt träning, tvättande av fönster, världens godaste kycklinggryta a la pappa och sist men absolut inte minst så har jag bokat flyg från Australien till Vietnam. Snart så hörni, då smäller det va eller vad man nu brukar säga. Hejsvejs!


Släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0